Analytics den před zveřejněním kampaně

Kampaň #jsemandrea se ještě oficiálně nespustila. Původně jsem měla v plánu táhnout ji přes SEM (ale vzhledem k cíli – chci abyste na to kliknuli, bych se nedoplatila 😀 ), PPC kampaně a obsahovou kampaň. Obsahovou kampaň jsme dělali pro klienta Jansen Display s.r.o. ale naše hřiště byla grafika, nikoli implementace a hlídání čísel, interakcí a konverzí.

Placené online kampaně mě strašně zajímají (sice chvíli, ale dost intenzivně), tak jsem si myslela, že tuhle kampaň pojedu taky tak. Osahám si všechny Analytics, Google Adwords, Sklik, .. Nakonec jsem se sice všude zaregistrovala a plán původně byl vytvořit to takhle, ale rozhodla jsem se jinak.

Rozhodla jsem se tuhle kampaň táhnout přes organickou část reklam socmedu. Přemýšlím, že bych možná přeci jen něco zasponzorovala na FacebookAds při příspěvku ohledně zvěřejnění kampaně, ale ještě úplně nevím. Tohle rozhodnutí a vlastně změna původního plánu má jeden jasný katalyzátor. Snapchat. Včera večer, den před zveřejněním, když jsem makala na tomhle webu mě napadlo říct na Snapchatu an čem dělám a zveřejnit tam přesné znění tohohle webu. Nečekala jsem žádná velká čísla, ale zajímalo mě chování lidí na webu. Do kódu jsem si totiž přihodila trekovací kód od Getsmartlook, který nahrává kdo, kdy, na jaké platformě a HW otevřel a pohybuje se na tomhle webu. Chtěla jsem vědět, co lidi odrazuje, co lidi zajímá a jestli buttony u socsítí pochopili jako CTA. Co jsem ale nečekala byla čísla na Analytics.

Na analytics mi to ukázalo dnes ráno 466 zobrazení stránek! Okej, část z nich je moje kontrolování webu a průchody přes administraci WordPress. A zatím se mi moc nelíbí procenta okamžitého opuštění (ačkoli u onepage stránky se to občas stává) ani procento odchodů.. ale oji zvědavost to úplně roztáčí s otázkami,co se stane s čísly zítra a v době, kdy kampaň poběží? #těšimse

Síla sociálních médií je očividně veliká. #jakHOVADO Potenciál, který v nich vidím předčil veškerá má očekávání a já na základě toho změnila způsoby propagace týhle kampaně. O tomhle webu v tuhle chvíli ví 6 lidí a moji fanoušci na Snapchatu. Uvidíme, co to tedy s čísly provede, až to proleze Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *