Cesta, cíl. Aneb co mě k tomu vedlo?

Co bys řekl, že byl cíl tohohle webu, kampaně, whatever..? Ukázat jak se umím pěkně smát? Abyste mi naklikali co nejvíc lajků na mých sociálních sítích? Vyzkoušet si Analytics a placenou reklamu na Facebooku? Všechno z toho a vlastně jen tak zlehka!

1) Ukázat a říct, co si o socmedu myslím a kdo jsem já. Jsem zapšklá, zkostnatělá, nevtipná, kreativní, ukecaná, extrovertní nebo naopak introvert? To všechno jste mohli poznat prokliknutím mých sociálních sítí. A ti, co se v mých sítích hrabali mě mohli poznat o kus víc 🙂

 

2) Najít si novou práci. To se mi celkem daří. Od spuštění a drcení sítí na téma #jsemandrea jsem byla na 5 pohovorech, další 2 mě ještě čekají. Ze všech 7 pohovorů jsem sama bez mojí prvotní iniciativy (poslání CV a odkazu sem) byla pozvaná na 4. Z toho na jednu práci mě pozval sám šéf agentury a to přes Snapchat! <3 Na další 3 pozice jsem psala já sama.

 

3) Nové kontakty. V Praze jsou mraky lidí. A já chtěla a chci být vidět. 🙂 A navíc mám lidi a nové kontakty ráda. Nikdy nevíš, kdy se ti kdo bude k něčemu hodit i kdyby jen na pivo nebo pokec o nejnovějších trendech. 🙂

 

4) Vyzkoušet si propojení Analytics a socmedu v praxi. Propojení socmedu a webu má podle mě obří potenciál a sílu už dlouhou dobu. Bohužel si to né každý uvědomuje. #mluvímzpraxe A tak jsem si to chtěla zkusit na vlastní pěst, za vlastní peníze a naučit se v těch číslech číst. Neříkám, že jsem expert, ale minimálně jsem se v tom naučila číst aspoň něco. Vím, kde se nastavuje Časové období, poznám rozdíl mezi Chováním, V reálném čase, dokážu najít odkud kdo přišel a jak dlouho a kde byl. Což jsem do doby spuštění tohohle vůbec nevěděla. :-O

 

5) Zvládnout to a ukázat, co umím a co ne. A mít radost, že jsem to celé zvládla! Celý web jsem měla hotový dohromady za cca 15hodin čistého času. Okej, je to WP a je to šablona a to zrovna jedna z těch nejvíc #ízypízy. Vyzkoušela jsem si spoustu nových věcí, které jsem do té doby sice znala, ale nikdy nepoužila.

 

6) Zjistit, co vlastně všechno umím v porovnání s konkurencí a kolegy z oboru. Mít přehled, co víš a co ne je strašně dobrý! Objevila jsem spoustu svých nedostatků v online marketingu a socmed ads a snažím se o nich zjistit všechno co jde. Když nevíte, co nevíte, nikdy se v tom nezlepšíte. Naopak jsem zjistila, že mám oproti některým kolegům nebo lidem ve vyšším menežmentu přehled #jakhovado. Dokonce za mnou sami chodí a ptají se, jestli nevím, jak se co nastavuje, jak co funguje a jestli bych jim s něčím neporadila/nepomohla. A ten pocit je k nezaplacení. 🙂 Víš pak, že ten vlastní zájem o tu „zbytečnost“ byl dobře promrhanej čas :))))

Jo a taky mám svýho prvního oficiálního hejtra! <3 Na začátku mě to docela sralo, ale ve výsledku mi to přišlo za pár hodin neuvěřitelný a vtipný. :)))

2 replies
  1. JsemVendulaPLS
    JsemVendulaPLS says:

    Čao. Viděla jsem tě na Digi garáži s Czechitas v Praze. Musím říct, že mě tvůj aktivní přístup dost motivuje. Je fakt, že to, jak tyhle věci fungují, poznáš nejlépe, když si je osaháš. Do spousty z nich jsem byla hozena a učila se plavat za pochodu a je to super škola. Congratz k nové práci a ať se daří. 🙂

    V.

    Odpovědět

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..