#Středa První celý den – čísla

Čísla, čísla, čísla. Kromě závislosti na Analytics (což strašně žere čas!) mám závislost na hledání důležitostí a propojování informací v číslech. Čísla z pondělí (den před spuštěním), kdy jsem to řekla jen na Snapchatu najdete ZDE. Čísla z úterý, prvního dne kampaně si můžete prohlédnout TADY. Níže Vám ukážu čísla, která mluvila o středě (první celý den týhle minikampaně).

Od neděle (což jsem zvolila jako nulový bod) do středy:

analytics_velke_23_6

Návštěvnost stránek se vyhoupla z 336 na 580. Zobrazení stránek z 1 360 na 2 075. Ta čísla se mi líbí! Klesla ale průměrná doba trvání návštěvy z 2:50 na 2:18.. Hmm..

analytics_23_6

I tady kleslo číslo na průměrnou dobu na stránce z 00:56 na 00:54. Upadla ale i míra okamžitého opuštění z 2,68% na 1,72% .

Během středy jsem dala 7 postů na své stránce na fcb, přičemž jen 2 krátké články, v jednom byl odkaz na tenhle web a jednou na článek o mě. Zbytek byla roztomilá memíčka a nějaký ten názor na kampaň školy MICHAEL. Poslala jsem 3x CV – proklikávací PDF a odkaz na tenhle web. Největší interakci vytvořil článek, který o mě a téhle kampani napsala Petra Drahoňovská, můžete si ho přečíst zde. 

socialnisite_analystics_23_6

Pořád vede Facebook. Konečně se pohnul ale i LinkedIn, za což OMHO může Petry článek o mě.

Za mě je to úspěch. 🙂 Jsem ráda, že se neplácám v deítkách, ale i když v menších, tak stále ve stovkách. Ale ono to opadne.. Toho se nebojím 😀 Nebo ne? :-)))

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *