Půlnoční hrátky

Pro začátek.. Co je to sakra Půlnoc v Nymburce? Půlnoc v Nymburce je akce, odehrávající se, k překvapení všech, v Nymburce. Co je ovšem na ní nejzajímavější je téma a její zpracování. Je to večírek ve stylu 20. a 30. let. Přichází na ni každoročně kolem 200-250 lidí, je to párty #jakHOVADO a je to párty mýho kluka (a jeho bejvalky teda no.. 😀 ).

Každopádně oni na socmed s touhle párty dost serou, tak jsem se nabídla, že jim helfnu. Navíc si budu moct hrát nejen na Facebooku a tak nějak to propojovat.

Bohužel na to nebyl žádný budget, tedy nejde si s tím hrát víc než jen organicky -> jde to hold pomalu a těžce.. 😀  I přesto to byl, podle mě, na tomhle okrese nejpropracovanější event na sockách.. 😀

Facebook byl jasnej, kromě stránky se samozřejmě zrodil i event. Veškerý info chodilo hlavně na stránku. Na event se věci spíš duplikovali. Ani nevím proč jsme se tak rozhodla, protože upozornění chodí při aktivitě eventu, né stránky. Přesto mi to přišlo lepší.

 

No a teď jaký posty? Chtěli jsme tím vytvořit interaktivní obsah, který bude lidi skutečně bavit. Takže info „kde kdo jak“ bylo jasný, pak info o socmedech (viz níže), jejich připomínání, inspirace a nesměla chybět ani soutěž! Letos jsme se nějak rozmáchli a udělali jsme rovnou tři. První soutěž byla o kávu zdarma. S Radkem jsem natočila video, kde si můžou lidi koupit lístky 3 dny před jejich začátkem prodeje a na pár z nich jsme udělali značku a ten, kdo si v Café Society v Nymburce zakoupil označený lístek získal kávu zdarma. -> video ze zhlédnutí

 

Druhá soutěž se konala na místě, informovali jsme o ní JEDEN den před akcí a tak o ní věděli jen lidé, kteří sledovali stránky akce na Facebooku. Což nám pak v reálu ukázalo, kdo na ně chodí a kdo ne. 🙂

 

O třetí soutěži jsme informovali několik dní před akcí a mechanismus byl poměrně jasný. Losování z čísel uedených na vstupenkách. Do soutěže jsme ukecali Kristiána z Krispol Store <3 který nám věnoval super věci, které sedli stylem a tématem jako hrnec na prdel!

 

Nechtěla jsem ale zůstat jen na Facebooku. Chtěla jsem překročit práh.. A tak se zrodil Instagram 🙂 Na Facebooku jsme oznámili jeho existenci a informovali všechny, ať používají na obrázky spojené s Půlnocí hešteg #pulnocvnymburce . Tyhle heštegy jsem už jela loni, ale soukromě, a tak jsem si našla pár fotek z loňska, uživatele, kteří na akci byli vloni jsem začala profilem akce sledovat. Vyhledala jsem si všechny fotky s heštegy #pulnocvnymburce , olajkovala, okomentovala, a přes aplikaci Repost z nich vytvořila první content na Instagramu.

 

Taky jsem vytvářela obrazce přes apku Giant Square. Tyhle obrazce vypadaj fenomenálně na stránce, ale na newsfeedu je to těžká tragédie.

 

Na každý fotce jsem vždy dotyčné natagovala, přidala hešteg,.. aby to měli furt všichni na očích. využila jsem i vlastních Insta Spojení, abych rozšířila Instagram eventu i na ně.

 

Instagram kromě využívání jako foto album je super na aktuální dění. Nechtěli jsme aby moderní technologie úplně nějak narušila náladu a téma akce, takže jsme se snažili vytvářet aktuální content dost nenápadně. Co jsem ale na 100000% chtěla byly Instagram Stories. Tou dobou začínaly, byla to velká novinka a já novinky vždycky hrozně nutně potřebuju otestovat.. Stories z Půlnoci byly super a i skrze ně si mohli párty užít a závidět nám lidi, co být nemohli.

Jsem magor na využívání rozhýbaných formátů, takže ani ty nesměly chybět 😀 V té době se začal objevovat Boomerang, takže jsme ho implementovali i sem 🙂 – tou dobou nebyl defaultně ještě nastaven ve Stories a byl to celkem boom, když se ve Stories objevil v době, kdy ho tam skoro nikdo neměl. 🙂

 

Aby toho nebylo málo, zamyslela jsem se nad tím, co každý rok řeším já. Co si kurva vezmu na sebe? A z toho vznikla skvělá myšlenka. Pojďme ty lidi informovat o správném oblékání v té době. Pojďme je inspirovat. A co je na inspiraci lepší než Pinterest…?

Netvrdím, že je to síť, který rozumím. Netvrdím, že na ní v týhle republice tráví někdo nějak moc času. Ale na tohle využití to bylo perfektní. Vytvořili jsme dvě nástěnky. Pánskou a dámskou. Zapinovávali tipy na oblečení, líčení, obuv a nějaká Step by Step videa.

Tak. A posledním socmedem použitým na tuhle akci byl Spotify. Na Půlnoci totiž nejen, že přijdete oblečený ve stylu 20.-30.-let, ale ještě tu hraje živá kapela Midnight Band, která hraje ve stylu! A protože to je kromě Půlnoční děfky něco, co nadmíru miluju, napadlo mě přenést to do onlajn světa a navíc ukázat lidem, kteří vlastně neví, jak strašně zábavná doba to byla, že fakt je! A tak vznikl Spotify!

Tak.. A to je asi tak nějak ve shrnutí okecávkovitě, tady jsou nějaký čísla:

Akce se konala 12.11.2016, loni se konala 31.10. Na grafu je vidět, že to rozhodně nějaký úspěch přineslo. 🙂 Navýšení fanoušků od začátku mýho zapojení je o 74 fans. Opakuji, organicky!

Fotky z akce, což je nejočekávanější část na stránce každý rok se objevily loni 24. listopadu. Letos byly fotky 17.listopadu. To je docela důležtý info ke grafům níže o reakcích a interakcích fanoušků na stránce.

No a tady jsem vám vytáhla nějaký info o Množství oslovených lidí, množství reakcí a klikání u TOP 3 příspěvků – seřazeno podle oslovených unikátních uživatelů. 🙂 Tady se hodně koukejte na Oslovení lidé. A myslete vždy na to, že je to stránka s cca 350 fans. tedy procento reakcí a oslovení je boží 🙂 Ale samozřejmě jsou to jen top 3 🙂

To bude asi všecko. Jestli vás ještě něco zajímá, nechte mi koment nebo mi napište na mý facebookový stránce Jsemandrea. 🙂 Dííík, čusínek, pac a pusu!

Facebook Stránka-> bit.ly/FacebookPulnoc
Facebook Akce -> bit.ly/FaceEventPulnoc
Instagram -> bit.ly/InstaPulnoc
Spotify -> bit.ly/PulnocvNymburceSpotify
Pinterest dámy -> bit.ly/PintPulnocDamy
Pinterest muži -> bit.ly/PintPulnocMuzi

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *